По случай рожденият ми ден (13 октомври) реших да поздравя читателите на блог-а ми с 4 машиними правени по игрите с които съм израснал. Всяко видео ми е насочено към определена група хора, които имат даден стил на игране.

1. За тези който бързат да превъртят игрите, без да обръщат внимание на нещата около тях, като природа, скрити нива, странични куестове и други. 

2. За тези който се възползват максимално от слабите места на противниците. 

3. За всички който избягват големите мелета и премахват противниците един по един. 

4. И за всички hardcore gamers на който новите игри (Assassin’s creed 2, Prince of Persia 4 и други) им се струват прекалено лесни. 

Не приемайте определенията твърде на сериозно, просто нищо друго не ми дойде на ум :D.

За празника ми може да ме почерпите с един глас в свежо.

Коментари
  1. […] видеота със старите герой! https://hun9ry.wordpress.com/2010/10/13/old-games/ в Любими преди 31 секунди edno23.com Начало контакти […]

Вашият коментар

