На 30 септември ще излезе игра правена по хитовият сериал „Ultimate Survival“, излъчван по „Дискавъри“. Идеята на играта е да се поставим на мястото на Bear Grylls (главният герой), като оцелеем вървейки по неговите стъпки или чрез свой собствени методи. Играта е тип Open World, тоест няма да имаме особени ограничения в експорването на  територии. Много хора ще кажат че игрите правени по филми/сериали не струват, и в 90% от случайте са прави, но за тази игра имам добро предчувствие. Заглавието ще излезе за 3-те конзоли на пазара (Xbox 360, PS3 и Wii) и PC. Ето интервю с Беър Грилс за играта със ингейм видео.

Ако сте фенове на предаването ударете един глас в свежо.

Коментари
  1. […] Vs Wild a.k.a Ultimate Survival игра! https://hun9ry.wordpress.com/2010/09/20/man-vs…%80%d0%b0/ в Любими преди 1 минута edno23.com Начало контакти […]

  2. Jimi каза:

    Просто не знам как може да имаш добро предчувствие за игра като тази… Уважавам Беър ама тва просто изглежда.. зле? btw играта е анонсирана на Е3 , сетил си се кога да блогнеш за нея, барабар с TH Shred

    • Hristian Tchamov каза:

      Jimi аз не само уважавам беър аз негов луд фен спред мен най-лудиа в БГ да е жив и здрав, а за играта не знам но така като гледам е добре

  3. Hungry_0n3 каза:

    Вярно че има графични бъгове и не са направени кой знае колко добри механики по движението на Беър, но просто ще ми е интересно да търся маршрути, да намирам неща и съответно използването им. А относно Е3, гледах само на Сони и на Нинтендо по лайвстрийм, а на M$ от запис, и тук там някоя рандом игра в youtube. Просто вечерта докато преглеждах http://wii.ign.com/index/release.html ми направи впечатление че двете игри излизат една след друга.

  4. LuDiQ_FeN каза:

    Аз съм много луд фен на Беър и винаги гледам по телевизията предаването му!А относно играта ще е супер! Когато излезе (на 30 декември) ще я изтегля и по цял ден ще я играя!Както казах,аз съм ЛУД фен.

Вашият коментар

